zondag 20 januari 2013

20 't Zand

Vanmiddag moet ik naar een verjaardag. Veel tijd om te schaatsen heb ik niet. Dus ook niet om weer naar een verre locatie te rijden. Ik vertrek om 9 uur naar 't Zand. Ik wil dat mooie weggetje door het bos weer rijden. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er zijn. Ik wil lekker een paar rondjes glijden over het gladde ijs.

 
Iets over half 10 ben ik bij het meer. Het is iets drukker, dan de vorige keer, maar druk is het niet. Ik bind mijn schaatsen onder en begin aan de eerste ronde. Het ijs is iets sterker geworden. De zwakkere plekken kraken iets minder. Er staat een koud windje. Ik heb te doen met de kinderen op het ijs die door pa en/of ma zijn meegesleept. Rillend in dikke jassen zitten zij te wachten tot de schaatsen klaar zijn voor gebruik.

1 opmerking: